embun di pagi buta

today i am so liat nk bgun...WHY?
there are no kakak atul n kakak khai at 508( cpt2 la balik, miss u guys oredi)
n so thimpit prasaan with so many assignments to do...

so, as usual, bgun pagi2, must forgive everyone...yes...no one excluded.tgk to do list, pick up the simpler one to do this early morning n do it fast...Q2 tutorial mz zaina, oyeah! DONE

skang nk gv reward to myself, mngadap screen laptop n write something...

act, my stomach so saket that it is a sign of am so hungry, so pedih perut bt sadly am so malas to bgun n bancuh kopi/milo or any drink that can mengenyangkn my perut..(ish2, tragiknya bahasa)

so, aku dok senyap2, menulis lagi

angin pusar tak bikin aku jatuh
malah aku bjalan keras
tujui hala aku mau
bukan cinta atau saat bahagia
tapi saat lalu mengetuk pintu
saat jatuh pula menggamit rasa
di mana aku dan kuatku
di mana hati dan mindaku
raja dan permaisuriku
kini di petak catur bergabung tenaga
mau banteras satu
ego dan keakuanku
nah, aku tidak jatuh
angin pusar tak bikin aku jatuh...

crap! crap! crap!

so skang wana do my laundry, n menyambung other to do things yg masih tertunggak menanti tok disiapkn...


2 ♥ notes:

RiEn_Akio said...

Aw... It's ok, hun! You'll manage those "m'himpitkan" assignments... Chayo2! LOL Btw, nice puisi... ^_^

dyradyana said...

thanx kak gurl, there is something happen bha bru puisi tu menjelma..hahah

btw, caiyok2 2 all of us...