Kerdil

Hari ini aku diserang virus flu. Ntah dapat dari mana. 3 in 1. Super Combo. Headache, running nose, watery eyes, cough bla bla bla. Sungguh rasa tak sopan mengajar dalam keadaan yang serba tak selesa ini. Apalagi kena guna chalk. Tapi, saya berjaya bertahan sampai waktu assembly. Syukur, alhamdulillah. Tapi, rasa sakit dan pedih ini mungkin juga ditambah rasa rindu dan rasa tak cukup forum bila anis dan kak wan tidak lagi bersama-sama 'bercinta' dengan budak-budak tu.

Esok saya doa/harap sangat-sangat sakit ini beransur pergi bak angin menderu. Bukan sebab tak tahan azab sakit tapi.....Reason 1: tak mampu nak pergi klinik swasta untuk amek MC n medicine, xmampu(apparently dengan gaji yang belum keluar selama 3bulan berkhidmat ni...broke time study dulu pon tak se'payah' ini) Reason 2: Tak tahu jalan nak ke Klinik Bakar Arang..(walau da 3bulan bermastautin di bumi bertuah SP ni, saya masih tidak biasa dengan jalan-jalan kecuali jalan-jalan utama)

Harap esok saya sembuh. Amin Ya Rahim.





0 ♥ notes: