shopping n haziqah xmampu dipisahkan

having co-curriculum class PAGI2 tadik. insaf sket. ustaz zaki ckp psl imam n kelayakn jadi imam, n a bit cover on tajwid. ish2, bnyk dh benda aku lupa, especially aku lupa yg aku pena jadi baik dulu..hehe. never mind, after class ustaz, WAH, sakan berjalan. pkns je 2-3 rounds. ujan rintik2 tp kitorg REDAH je...kt pkns aku shopping sakan...WAH, duit cm air...

And then, ktorg p PAS...aku carik birthday present tuk adik aku...sian dia, aku xbeli pe lg.kang nangis lak, dh la cengeng cm akak dia.huhu.tiba2 teringat hp yg tersadai xbguna kt bilik, so aku beli bateri baru ganti bateri hp yg hangkang dh 2, beli charger baru, so, adik aku dpt HANDPHONE dr akak yg terchenta la nampaknya, wlaupon x baru tp bole la dia guna kn....eseyh, akak yg baik lak aku ni...ngeh3

ckp pasal shopping..NURUL HAZIQAH DIYANA am a shopaholic person, undeniably, inevitably...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! few days je dh abez beratus. cane nk save ni, gamaknya aku kena kawen org kaya law...

pasni, aku xnk merayap mana2 dh.nk terperuk kt umah langsaikan utang2,masa2 aku utk wat asgment, kalau otak geliga pandai gila2 xpe gak.ni dh nk masuk 22 ni, ades....caiyok2, aku mesti berusaha.berusaha tangga kejayaan.i still remember this motto kt skul dulu...skang bru aku paham kenapa kena expose ngn positive and motivational kata2 seperti "WHEN THERE IS A WILL, THERE IS A WAY"

sebab tanpa usaha, memang manusia xkn berjaya.aci kerat tangan la..................aku p kerat tangan skang k..hahaha

0 ♥ notes: