fitting the puzzle

Umm,aku xnafikan pic sebelum ni agresif sket..hahah..wat gempaq je kn...saja je 2...aku hargai art2 ni..mana yg berkenan, mana yg kena d hati, aku mmg wat collection.apa2pon,

i am very sorry for those yg misinterpret pic 2.maafkan saya ok?

hari ni aku cm ada quality of self-reliant...aku g library, dok sorg2 muhasabah diri.bnyk aku tertinggal.bnyk aku xulangkaji.aku patutnya rajin kn?aku patutnya sedar diri yg scholarship 2 FOR WHAT... dan paling penting, aku patut sedar yg aku tgh BERJIHAD. kalau la aku ni serajin si perajin dalam kelas seperti saidatul, deirdre, jessica or hanna...KALAULAH..malangnya aku tergolong dlm golongan yg agak pemalas. Mohd azwan perna berkata yg aku ni pemalas...He questioned my#@!&#^(@! aku xsalahkan kau wan, aku mengerti siapa aku, tp setiap manusia punya kelebihan tersendiri kan..."cuma dr kita jak itu brg"...up to us to decide who we want to be, and what we want to do.full stop. ask urself. from within u can answer that. success or fail you want? opcoz many will choose the first one. aci kerat jari la..(again) ngeh2

learning style aku selama ni mmg risky. kdg wat aku jatuh ke lubang paling dalam seperti mana terjadi pada first READING test aku, kadang wat aku berjaya melepasi sasaran aku sendiri yg aku sgt xsgka. samada bergantung pada naseb atau quality study aku.wallahu'alam, aku pon xpasti. tp sedikit sbnyk wat aku insaf atas apa yg terjadi bru2 ni...so, jangan PROCRASTINATE dan jangan STUDY LAST MINUTE DH...mmg to the fullest tp sgt2 overload...too many things to understand and to many words to memorize in one time..tragik2, as a result, not long retention, smuanya gone after seat for the particular paper.

macamanapon aku membebel, sebenarnya...

hari ni aku suka.hari ni aku gembira. ntah kenapa tp aku rasa nk bersiul dan menyanyi...
maybe BETTER IN TIME...alhamdulillah~

0 ♥ notes: