tuesday #$%#^_^

crita ttg hari ni...

aku rasa aku penat sgt smpai lebih sparuh dr
24/7 adalah utk mati sementara...

sekiranya aku bisa mengawal masa, waktu2 yg aku kawal adalah masa tidur...sangatla tak terkawal dan terlalu dimanjakn....

aku bukan diriku yg dulu yg tidak pentingkn tidur...aku kini dan tidur adalah satu hubungan yg sentiasa berkait..sbg balasan, waktu bermanfaat aku dan hidupku sgt2 la limited!

kerja, assignment,
ya aku taw maw due, ya aku taw bnyk berlonggok d situ...tp aku tidak mampu meneruskan usaha yg terbengkalai dlm keadaan aku yg bgini...dlm keadaan aku tidak mencurahkan sesuatu yg aku pendam berbulan2 lamanya

PARASIT DUNIAKU

sungguh aneh wujudnya parasit antara manusia.aneh sekali, kaget aku melihat parasit itu....tapi aku juga hanya melihat, aku tidak berbuat apa2, aku tidak pernah mngendalikan virus sebegini...kalau trojan ataw worm, ble la aku meng'attack' kembali, tapi yg ini, heran, sesungguhnya AKU HERAN

dan akhirnya....

aku bukan lagi di tempatku

dan akhirnya....

parasit merasakan kemenangan itu miliknya

dan aku....masih lagi heran bila waktu semakin berlalu

aku bukan di tempatku~

Tiap sesuatu yang berlaku pasti punya hikmah, pasti ada sebab, terima kasih Tuhan, aku belajar dari kesilapan lalu, aku jua belajar ttg sifat2 makhluk-Mu yang berbeza2, dan aku sangat bersyukur kerana akhirnya aku mengerti aku ada Engkau Yang Maha Esa....

dan aku lebih menghargai tiap masa ku yg ku luangkan utk berfikir dari bercakap ntah hapa2


1 ♥ notes:

Anonymous said...

yes zick! tidur tu penting bah... knapala dis sem deprives us from sleep aahhh. hehehe.. nda pa la... bagus lagi jadi SLEEPING BEAUTY daripada jadi SLEEPING PARTNER kan... nyah parasit2 sekalian!!